שיבולת שועל

קוואקר זה למעשה שם המותג הוותיק של פתיתי שיבולת שועל.

דייסת שיבולת שועל -מאכל חורפי מחמם, טעים, נהדר, בריא ומשביע.

למה בריא?
כיוון ששיבולת שועל מפחיתה רמות כולסטרול, לחץ דם ורמות סוכר, תורמת לבריאות הלב, עוזרת בהגנה מפני סרטן המעי הגס, טובה לירידה במשקל ונפלאה לפני אימון גופני.

למה משביע?
כיוון ששיבולת שועל עשירה בסיבים התורמים לתחושת שובע. נפלא כשרוצים לרדת במשקל.
לא הרבה יודעים אבל שיבולת שועל לא מכילה גלוטן!
כך שמי שחשקה נפשו בתפקיט ללא גלוטן - שיבולת שועל היא אופציה ובכל זאת, לחולי צליאק פחות מומלץ כיוון שייתכנו שאריות גלוטן מהחיטה והשעורה שגדלות ליד או מתהליכי ההפקה במפעלים.

אז איך להכין?
לערבב 3-4 כפות פתיתי שיבולת שועל (אפשר יותר, ע"פ הסמיכות הרצויה) עם כוס חלב (רגיל או שקדים או סויה) בסיר עד רתיחה מעט מושכת תוך עירבוב.
להמתיק עם מייפל או סילאן. להוסיף קינמון, קוקוס טחון, גוז'י ברי, בננה. אפשר שבבי שקדים / אגוזים וכדומה.

מתי לאכול?
- כארוחת בוקר או ערב
- כ2-3 שעות לפני אימון אירובי
 

הידעתם?

גרנולה זו שיבולת שועל מטוגנת!

bubble2, bubble, comment, chat, talk

בלוג | כל הפוסטים


השלב הראשון שלכם מתחיל כאן!
מלאו פרטים ואצור קשר בהקדם:


שירי נקש - דיאטנית קלינית

טלפון:
054-8307899

קליניקה:
רח' חיה פיינשטיין 11, פ"ת

מייל:
shirina1209@gmail.com

שירי נקש - דיאטנית קלינית